SUMAŽINKIM MOKESČIUS, NES:

1. DIDELI MOKESČIAI – SAVANAUDIŠKOS IR NEMOKŠIŠKOS VALDŽIOS POŽYMIS IŠLEPINANTIS VALDŽIĄ


2. AŠ VISADA IR VISUR BALSAVAU IR PASISAKIAU PRIEŠ MOKESČIŲ DIDINIMĄ KAUNE

Tai mokesčiai už šiukšlių išvežimą, vandenį, elektrą, dujas. Nekilnojamo turto ir žemės mokesčiai, verslo liudijimų, patentų mokesčiai.


Kauno aktualijos
Kauno miestas – Laisvoji ekonominė zona PDF Spausdinti El. paštas

Grąžinkime Kaunui verslo sostinės statusą

Vilnius turi valdžią,

Klaipėda turi uostą,

Kaunas visada buvo verslus.

Tik paskelbę visą Kauną laisvąja ekonomine zona,

sugrąžinsim Kaunui verslo sostinės statusą.

 

Prioritetas - maži mokesčiai Kaune

Pasinaudokime tuo, ką protingas pasaulis jau išbandė:

paskelbkim visą Kauno miestą laisvąją ekonomine zona, kurią valdytų Kauno miesto savivaldybės taryba, nes dabar pakaunėje veikianti laisvoji ekonominė zona, deja, priklauso Kauno rajono savivaldybei.

Skelbiu Kauno miestą Laisvąja ekonomine zona!

Kodėl reikia Kaunui savo Laisvosios ekonominės zonos?

Didieji mūsų šalies miestai turi savo patrauklų išskirtinumą investuotojams, ypatingai Vilnius – sostinė. Ten dabar plaukia visi investuotojai, nes Vilniuje - didžiausia valdžios koncentracija ir valstybinės institucijos dirba sostinės naudai.

Nors Kaune yra daug universitetų, kolegijų, profesinių mokyklų, ir IT specialistų , - Vilnius vis tiek laimi. Studentai, jaunimas ir toliau emigruoja į Vilnių, Airiją...

Vienintelis logiškas sprendimas – paskelbti Kauną LEZ. Ir tada pritrauksim investicijų, net pasuksime investicijų upę Kaunui naudinga kryptimi.


Kaunas gimęs būti laisvu miestu ir laisvąja ekonomine zona

Kaune- geriausias tiksliujų ir technologijos mokslų universitetas, taip pat - puikus humanitarinis VDU, išsiskirantis laisve ir vakarietiškumu. O kur dar garsusis Lietuvos Sveikatos Mokslų Universitetas?...

Kaunas vienintelis miestas, turintis miesto centre laisvą dykrą – S.Dariaus ir S.Girėno oro uoste - apie 200 hektarų laisvos žemės.

Taip pat turime Karinių oro pajėgų žemes – apie 35ha (KOP - valstybinė institucija, kuri buvo iškelta už 12mln mūsų mokesčių mokėtojų litų)

Kaunas įsikūręs geografiniame Lietuvos centre ir naudojasi puikios padėties privalumais plėtodamas transporto infrastruktūrą.

Turime Kauno oro uostą, netrukus miestą pasieks tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“.

Statoma Marvelės uostas upių transportui. Palemone bus įsteigtas Viešasis logistikos centras.

Kaunas ir kauniečiai pajus LEZ‘o naudą

Ateis Lietuvos ir užsienio investuotojai, kurie įkurs įmones ir sukurs naujų darbo vietų gyventojams. Taip išsaugosime jauną, modernų, darbingą jaunimą ir specialistus.

Jaunimas turės motyvaciją mokytis Kaune, liks čia dirbti ir gyventi.

Suklestės smulkusis verslas.

Atsiras ženklios mokesčių lengvatos.

Akivaizdžiai didesnė Gyventojų pajamų mokesčių dalis nukeliaus miesto reikmėms.

Į miesto biudžetą bus mokami mokesčiai, kurie suteiks galimybę tvarkyti miesto ūkį – gatves, parkus, alėjas, pakrantes.

Turėsime lėšų kultūrai – miesto renginiams, knygų bibliotekoms.

Net ir naujiems darželiams kurtis tai bus paskata – mažesni mokesčiai padarys juos ekonomiškai patrauklesniais. Pagaliau tada visiems kauniečių vaikams netrūks darželių.

Išvada, Ką daryti jei.

Jeigu ir ateityje miestą valdantieji nematys toliau savo nosies ir rūpinsis tik asmeninių piniginių turiniu,

kad ir dabartinis Kauno mero pavyzdys - didžiausią problemą mato žvaigždėse ant Aleksoto tilto,

tai jaunimas ir toliau būriais trauks į Vilnių ir užsienį, ir nieko gero Kaune nebus.

 

Miestui reikia moderniai mąstančios valdžios, kuri pradėtų gaivinti Kauną.

Vilnius turi valdžią,

Klaipėda turi uostą,

Kaunas visada buvo verslus.

Paskelbkime visą

Kauną laisvąja

ekonomine zona,

grąžinkime Kaunui

verslo sostinės status!

 
Tipiškas policininkų mąstymas PDF Spausdinti El. paštas

Tipiškas policininkų mąstymas:

„Vairuotojai vienas kitą perspėja šviesos signalais, todėl neretai greičio kontrolė praranda prasmę. Panaudojus mobiliuosius įrenginius, juos kelioms valandoms pastačius prie mokyklų, kitose pavojingose vietose, kur automobiliu eismas nėra ypač intensyvus, pavyktų nustatyti daugiau pažeidėjų“, – svarstė Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos viršininkas D. Česnauskas.

http://auto.lrytas.lt/radaras/kauniecius-vairuotojus-gatvese-stebes-gudrus-greicio-matuokliai.htm

Išties, policininkų pareiga apsaugoti žmones nuo nelaimių, o ne iš už kampo nubausti pažeidėjus. Jei policininkai nubaus pažeidėją, kuris suvažinėjo vaiką, tai viskas bus gerai?

Tad policijos stovėjimas prieš pavojingas vietas, priverčiantis vairuotojus sumažinti greitį, yra puiki kovos su nelaimėmis priemonė. Policininkai turi stovėti prieš perėją, o ne už jos.

Geriau už dešimtadalį tų pinigų ties kiekviena mokykla įrengti vairuotojus informuojančių greičio matuoklių (kaip ties politechnikumu Tvirtovės alėjoje). O likusius pinigus skirti Vytauto prospekto sutvarkymui arba automobilių aikštelių centre įrengimui.

 
Neleiskime merui vogti laiko PDF Spausdinti El. paštas

Esu įsitikinusi, kad kauniečiai daugiau nebeleis taip valdyti miesto, kaip iki šiol, beveik aštuonerius metus. Po ateinančių rinkimų pagaliau pasikeis meras ir valdančioji dauguma.

Šis meras pats save išmetė į užribį – dėl savo melagysčių ir kliedesių apie Kauno miesto gatvių būklę.

Todėl ypač svarbu dabar, likus geram pusmečiui iki rinkimų, perimti miesto valdymą į patikimas rankas ir neleisti palikti nurengto miesto.

Mero nuvertimas – geriausias sprendimas iki likusios kadencijos pabaigos. Per septynis mėnesius galima ne tik vaiką pagimdyti, bet ir gerai viską sudėliojus pradėti spręsti esminius miesto klausimus. Juk dabar situacija tokia – ar yra meras, ar jo nėra – miestas vis tiek merdi…

Skaityti toliau...
 
Mero verslo planas – kaip pribaigti Laisvės alėją PDF Spausdinti El. paštas

Laisvės al. rekonstrukcijos plano pažadai ore tvyro jau daugiau nei aštuonerius metus. Ir prieš kiekvieną kadenciją meras Andrius Kupčinskas vis prisiekinėja Laisvės al. sutvarkyti.

Meras sako, kad rekonstrukcijai viskas parengta: techninis projektas, detalusis planas, gautas statybų leidimas, bet – staigmena, kas galėjo pamanyti, kad šiam projektui dar ir finansų reikės.

Pagal sveiką logiką ir verslininkai, ir miestiečiai turi labai aiškiai žinoti, kaip vyks rekonstrukcija, kaip ir iš kokių šaltinių ji bus finansuojama, kiek laiko tai truks. Žinodami darbų terminus, Laisvės al. dirbantys verslininkai galėtų planuotis savo tolimesnius veiksmus.

Šiuo metu miesto valdžia naudoja jokia logika nepagrįstą Laisvės al. rekonstrukcijos strategiją: iš "slaptų" šaltinių pavyko sužinoti, kad visus rekonstrukcijos darbus miesto valdžia suskirstė į šešis etapus, kiekvienas etapas truks dvejus metus. Vadinasi, Laisvės al. tvarkysime dvylika metų? Tada verslui Laisvės al. "šakės" – galima statyti paminklus, kabinti memorialines lentas. Pasikartos Panemunės tilto absurdas – pirmiausia sugriaunama, paskui bandoma ieškoti pinigų atstatymui ir ieškoma kaltųjų.

Skaityti toliau...
 
Milijardinis miesto turtas – politikų kišenėse PDF Spausdinti El. paštas

Vieša paslaptis

Visi žino – karalius nuogas – valstybės valdomose įmonėse „pluša“ valdančiosios koalicijos deleguoti žmonės. Savivaldybės įmonių valdymas politizuotas. Valdybos nariai prieš balsuodami, derina savo balsą su savo partijomis, kurios juos ten delegavo.

O pagal vyriausybės nutarimą – savivaldybės valdomų įmonių valdybos nariai turėtų būti valstybės tarnautojai, gal dėl šios priežasties kai kuriose įmonėse ir neperrinkti valdybos nariai?

Pasiūlymas

Norint iš esmės pakeisti įmonių valdymą, pirmiausia reikėtų pritraukti privataus kapitalo – bent 10, 20 ar 30 procentų.

Padaryti, kad įmonių akcijos būtų kotiruojamos akcijų biržoje. Tuomet visi veiklos rezultatai būtų matomi, o politikų įtaka būtų apribota, jie būtų priversti atsitraukti.

Politizuoto valdymo faktai

2011 m. savivaldybės įmonių pardavimai buvo virš 0,5 mlrd. litų, jos uždirbo 13 mln. litų grynojo pelno.

2012 m. pardavimų apimtys buvo tos pačios – 0,5 mlrd. litų, o grynasis pelnas tik 1,5 mln. litų.

Iš šių skaičių aiškiai matyti tendencija, jog įmonių valdymo efektyvumas mažėja, tačiau paslaugų įkainiai auga.

 
Kodėl norime dvokti? PDF Spausdinti El. paštas

Mane nenustoja stebinti kai kurių miesto valdžios žmonių nemeilė savo miestui ir jame gyvenantiems  miestiečiams. Kai visas civilizuotas pasaulis stengiasi apsaugoti miestų gyventojus nuo triukšmo ir atmosferos teršalų baubo, Kauno valdžia elgiasi priešingai.

Dar nenutilus skandalui dėl malūnsparnių bazės perkėlimo į miesto centre esantį S.Dariaus ir S. Girėno aerodromą ,Aleksoto gyventojams  kasdien siūlant solidžią triukšmo dozę, Marvelės gyventojams, ir ne tik jiems,  tenka kovoti už teisę kvėpuoti grynu oru.

Pasirodo, labai progresyviai ir profesionaliai dirbantys „Kauno vandenys“ parengė  ne tik marveliškiams, bet ir visiems kauniečiams dvokiančią bombą. Nepasitarę su kauniečiais, „Kauno vandenų“ vadovai, nusprendė Marvelėje statyti nuotekų dumblo džiovyklą. Kitaip sakant, sukoncentruoti Marvelėje visą nuotekų dumblą ir iš jo gaminti granules. Nesvarbu, jog iki šiol neaišku, kur iš dumblo pagamintas granules paskui jie dės, nes pas mus dar nėra joms deginti skirtos įrangos. Svarbiausia – Marvelėje pastatyti dumblo džiovyklą ir įsisavinti ES struktūrinių fondų lėšas.

Skaityti toliau...
 
Oro pajėgų postas skaldo Aleksoto gyventojus PDF Spausdinti El. paštas

Užsienio šalių miestuose didelis dėmesys skiriamas ekologinėms miesto saugumo sąlygoms gerinti. Kaune situacija priešinga: perkeliant KOP postą į greta esantį aerodromą, neatsižvelgiama į miesto užterštumą ir ekologinių sąlygų gerinimą. Dėl šio perkėlimo nėra atliktas poveikio aplinkai vertinimas. Argi ne absurdas, kad ruošiantis iškelti tokią bazę, Kauno regiono aplinkos apsaugos departamentas pasakė, kad poveikio aplinkai įvertinimas nėra būtinas.

Juk tai didžiausia nepagarba ir nesiskaitymas su kauniečiais, o ypač su Aleksoto gyventojais. Jų niekas neklausė, ką jie galvoja apie bazės iškėlimą, ką galima daryti su S.Dariaus ir S.Girėno aerodromu. Juk jį galima panaudoti viso miesto poreikiams, pritaikyti visiems gyventojams. Aerodromas turi apie 200 hektarų teritoriją.

Man neaišku, kodėl tą teritoriją norima paversti zona, kurioje savo poreikius ir hobius tenkins tik kelios dešimtys aviacijos mėgėjų, prisidengiant mūsų aviacijos grandų, aristokratų S.Dariaus ir S.Girėno vardais. Šia teritorija galėtų pasidalyti su visais kauniečiais, kurie galėtų stiprinti savo sveikatą, leisti laisvalaikį įvairioms pramogoms ir sportui pritaikytose aikštelėse.

Skaityti toliau...
 
<< Pirmas < Ankstesnis 1 2 Sekantis > Paskutinis >>

Puslapis 1 iš 2
© 2008 Ona Balžekienė. Visa medžiaga yra Onos Balžekienės nuosavybė.
Kopijuoti ir platinti be autorės raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant nuoroda į www.mazimokesciai.lt būtina.
Atsakomybės ribojimas | Apie komentarus
JoomlaWatch Stats 1.2.6 by Matej Koval